Cart 0

Bawalshawl

RM 28.00

Wow bestnya muke dah tak bulat pakai bawal shawl ni
.
Sis mmg tak suka pakai shawl sbb kalau pakai mesti muke sis nampak bulat mcm bola..Mulalah org cakap sis berisi..Ye la sapa yang suka org tegur kann..
.
Ada satu hari, Sis pegi rumah kawan,,nak ajar keluar..Sambil tggu tu Sis tengok la die bersiap pakai bawal shawl..Mmg berkenan sgt tengok bawal shawl tu tapi Sis masih takut2 nk try sbb takut muke bulat..
.
Kawan Sis apa lagi , die bagi try koleksi bawal shawl yg die ada..Skali cuba mmg terus tergoda sbb Sis nampak dagu runcing semacam jerrr..
.
BAWAL SHAWL🍃
Material : Awning cotton, shawl chiffon crepe..
.
Adjustable 2m x 0.8m